telefon: +420 327 511 958
PO-PA  12:00-17:00, SO 10:00-12:00

česky english
Zobrazit košík
0 Kč
Upozornění: Undefined variable: Languages na řádku 188 v souboru ...data/www/nova/index.php
Varování: Invalid argument supplied for foreach() na řádku 188 v souboru ...data/www/nova/index.php

Reklamační řád

Reklamace

Zakoupili jste zboží, které chcete reklamovat? 
Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete reklamovat výrobek zakoupený v našem internetovém obchodě. Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.

Jak reklamovat?

Výrobek můžete zanést nebo zaslat do našeho kamenného obchodu. 
Spojte se s pracovníky prodejny nejdříve telefonicky , ten posoudí situaci a navrhne další postup. U oprávněných reklamací pak za tyto služby neplatíte žádné poplatky.

S Vaší reklamací se můžete obrátit také přímo na náš kamenný obchod:
 
Boutique Victoria
Václavské náměstí 275
Kutná Hora
 
Ve všech případech, prosím, přiložte doklad o koupi, záruční list (pokud byl součástí) a průvodní dopis s popisem závady. Nezapomeňte na Vaše kontaktní údaje!)

Seznam autorizovaných servisních středisek máte uveden na záručním listě nebo byl přiložen přímo ke zboží. Vyhledat nás můžete také na stránkách www.obchod@boutiquevictoria.cz.
 


Co s výrobky, které budou mít neodstranitelnou vadu?

Pokud bude reklamované zboží posouzeno autorizovaným servisním střediskem jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo si zboží vyměníte za nový či jiný výrobek. Reklamovaný předmět se stane zbožím s neodstranitelnou vadou i tehdy, uplyne-li 30 kalendářních dní od data, kdy byla Vaše reklamace doručena. A v takovém případě máte i stejná práva (výměna zboží, vrácení peněz).


Náklady spojené s reklamací?

Pokud reklamační středisko uzná, že Vaše reklamace je oprávněná, nebo není možné zboží z důvodu neodstranitelné vady opravit, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží do obchodu. Na náhradu těchto výdajů však nemáte nárok v případě, že bude Vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou.
 
 
Doklad z opravny (opravenku) nám, prosím, naskenujte (případně vyfoťte) a zašlete s číslem prodejního dokladu na email www.obchod@boutiquevictoria.cz.  O dalším postupu Vás budeme informovat!

Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu se Vaše reklamace nachází, obraťte se prosím na naši infolinku 327.511.958 nebo zašlete dotaz na adresu: www.obchod@boutiquevictoria.cz. Rádi Vám poradíme!
design & photo Golden Gate Fashion Shops
model Julie P
Copyright © Boutique Victoria  2009 - 2017
party dress | Svatební fotograf